tisdag 2 juli 2013

وقتی رژیم ازتوجیه اعدام جوانان عرب عاجزمی شود.

وقتی رژیم ازتوجیه اعدام جوانان عرب عاجزمی شود.



بگذار بنویسند و در نوشتن خویش از هر مقوله وانشائی که بنظر شان جدید واز نظر همه تکراری وفرافکنی است استفاده کنند، آنها از انسانیت ومنطق بویی نبرده اند وهمه وجودشان با پست ترین اندیشه ها ی نژادپرستانه عجین شده واز انسان بودن و آدمیت محرومند.اگر نطفه بشریت در تن داشتند ازخود و رژیم شان می خواستند و جوابی برای افکار عمومی دنیا می یافتند.دنیا می پرسد.
رژیم بقصد ایجاد رعب و وحشت اعدام جوانان عرب رابه بهانه مخدرات پی می گیرد.
1-چرا رژیم در اعدام کردن آنهم از نوع وحشییانه آن بعد از چین ودوم در جهان است،اگر بنسبت جمعیت محاسبه شود ایران در اعدام رتبه اول است،خصوصا که جنایت اعدام را علنی ووحشیانه وبا دعوت وحضور کودکان و زنان اجراء می کند؟
2-برکسی پوشیده نیست که در الاحواز خشخاش وساير گیاهان مخدر زا تولید نمی شود،بفرض ادعایشان اگر اعدامی آن همه مواد مخدر توزیع کرده وانسانی شرور وپس از ارتکاب دهها جرم اعدام کرده اند، باید پرسید حمل وتوزیع مواد مخدر با آن همه گلوگاه و فضای شدیدا امنیتی وفاصله 2000 کیلومتر بلوچستان تا مناطق الاحواز را چه کسانی وبا چه حمایت امنیتی به احواز منتقل می کنند،چگونه مسئولین امنیتی منتظر مانده تا بنا به ادعایشان پس از ارتکاب آن همه جرم اقدام به دستگیری فرد اعدامی کرده واعدام وی را افتخار می دانند؟حال که به زعمشان موزع مخدرات را دستگیر واعدام کرده اند،الف -آیا در همان روز اعدام جوان عرب مخدرات توزیع نگردیده؟از احواز خارج شده می پرسیم چه کسانی و با پشتیبانی کدام سلطه امنیتی قاچاق و توزیع تناژی مخدرات در شهرهای بزرگ ودر کشورهای دیگر را بعهده دارند؟
ب- در بین قاچاقچیان مواد مخدر که از فرودگاههای طهران مخدرات مهلک را به لبنان وعراق ومالزی و…..منتقل و توزیع می کنند،هیچ کدام از جوانا عرب مشارکت نداشته وندارد ،آمار زندانیان قاچاق مخدرات در مالزی گواه ماست.
ت- چگونه برای اخذ پروانه کسب وهرگونه کار حتی رفتگری متقاضیان آزمایش عدم اعتیاد می دهند، اما صاحبان مقام وسلطه معاف از چنین چکابی هستند؟،خصوصا خامنه ای که اخیرا محمد نوری زاد آزمایش عدم اعتیادش را پیشنهاد داد؟
3- اگر رژیم طهران حداقل استاندارد جهان سوم در رسیدگی قضائی را رعایت می کند، چرا جرأت دادن مجوزورود به آقای را ندارد؟ تا از عدم رعایت حداقلهای دادرسی که وجود ندارد مطلع شود.آیا جوانان غیر فارس که به وحشیانه ترین شکل ممکن وبا جرثقیل ودر منظر عموم آویزان و اعدام می شوند آیا از حداقلها ی حقوق اساسی خود در محاکمات برخوردارند؟آیا در سرزمین آبا واجدادشان به زبان مادری محاکمه می شوند؟آیا اجازه وکیل داشتن مستقل را دارند؟ آنهم اگر بتوانند هزینه وکیل را بپردازند.
4- ظاهرا فرافکنان جانی رژیم آنقدر در خود فرورفته اندومثل همیشه چون کبک عمدا سر در برف گذاشته، هزاران میلیارد اختلاسها ی روزانه ناشی از غصب وغارت ذخایر جوانان عرب را می فراموشانند،جنایت اوین وکهریزک با تجاوزات جنسی وقتلهای زنجیره ای را لا پوشی کرده ومی کنند واگر دعوای سرانشان بر سر تقسیم کیک نبود سردرآب کردن سعید امامی وشکنجه جنسی زن امامی هم در حد یک افشاء مطرح نمی شد؟
5- این مزدوران نژادپرست پوکیدگی اخلاقی و اجتماعی جامعه خویش را با خرافات امام زاده گری وچاه جمکرانی پوشانده آماریک میلیون پرونده سالانه و ارجاعی به دادگستری هایشان را میدانند اما خود رابه نادانی و نادانتر از آنچه هستند می زنند.مختلس 3000 میلیاردی را از فرودگاه بین المللی خمینی طهران بدرقه می کنند و با پرونده سازی مهندسی شده همراه با شکنجه جوانان عرب وصاحبان اصلی پول اختلاس شده اعدام به وحشیانه ترین روش پی می گیرند.
شیوه جنایتکاران رسوا غیر انسانی و غیر اخلاقی بوده وهست، چه رسد که این جنایتکاران حامل وناقل پست ترین صفت همانا نژادپرستی باشند.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar