söndag 5 maj 2013

عکس العمل نامزدها به یک سوال: رد صلاحیت شوید چه واکنشی نشان می دهید؟


نصیرزاده: عدم احراز صلاحیتم فدای یک تار موی رهبری

... پورمحمدی: آرام تسلیم شورای نگهبان می شوم

یحیی آل اسحاق: نامزد ریاست جمهوری باید ساختار نظام را قبول داشته باشد حتی اگر به ضررش باشد

شریعتمداری: از شورای نگهبان تشکر می کنم

کواکبیان: اگر رد صلاحیت شوم اعتراضم را از طریق مجاری قانونی پیگیری می کنم نه از کف خیابان

رضایی: همانطور که در سال ۸۸ تمکین کردم اینبار هم به نظر شورای نگهبان تمکین می‌کنم.

عارف:به نظر شورای نگهبان تمکین می کنم

باهنر: کاندیدا تابع شورای نگهبان نباشد به دیگر قوانین هم تمکین نمی کند

واعظ زاده: سوالتان را پس بگیرید

زاکانی:خیر و صلاح و بودن یا نبودن افراد بر عهده شورای نگهبان است

ولایتی: ملاک شورای نگهبان حق است

روحانی: کفر چو منی گزاف و آسان نبود

لنکرانی:هرچه قانون بگوید عمل می کنم

احمدزاده کرمانی:با روی گشاده می پذیرم

قالیباف: خوشحال می شوم.



به نظر من اسم این رو میشه گذاشت : تمکین ... تسلیم ... و ذوب در ولایت...


 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar